Estonian

TIHTI KÜSITUD KÜSIMUSED

KALAMATA SOTSIAALSE SOLIDAARUSE KLIINIK

esthoniaKas Sa oled ilma sotsiaalkindlustuseta?
Kas Su lapsel puudub võimalus saada hädavajalikke vaktsiine?
Kas Sa vajad hambaravi?
Kas Sa oled haige ja häbened abi küsida?
Kas Sa oled riiklikust tervishoiusüsteemist välja arvatud?
Kas Sa oled keerukas situatsioonis ja ei suuda leida vahendeid hädavajalikuks tervishoiuks?
Kas Sa tead kedagi, kes vajab meditsiinilist abi ning on piiratud võimalustega või ei suuda maksta ravimite eest?

Kalamatas asub Sotsiaalse Solidaarsuse Kliiniku, mis töötab linna vabatahtlike arstide abiga, kes kuuluvad Sotsiaalse Solidaarsuse Kliinikute Võrgustikku. Kliinik asub vana keskhaigla vastas Athinoni tänaval õenduse kooli hoones. Sissepääs Agiou Dimitriou tänavalt. Kõik vabatahtlikud, arstid, hambaarstid, õed, meditsiini külalised ja sotsiaaltöötajad, kaasaarvatud vabatahtlikud sekretärid on valmis ja pühendunud sinu parimaks võimalikuks abistamiseks kliiniku võimaluste piires. Kliinikui telefon on (+30)2721089840.

Kas sa vajad raha , et pääseda arstliku kontrolli?
Kliiniku doktorid ja hambaarstid on valmis meeleldi sind läbi vaatama / abistama VABATAHTLIKULT ja TASUTA. Puudub diskrimineerimine ja inimeste sotsiaalse staatuse põhjal eristamine. Kliinik on suunatud piirkonna alalistele ja ajutistele elanikele, kes on avalikust tervishoiusüsteemist, nagu näiteks Rahvuslik Tervishoiusüsteem või Sotsiaalkindlustus Fonid, mingitel põhjustel välja arvatud. Sotsiaalse Solidaarsuse Kliinik avati täielikult tänu vabatahtlike abile, isiklikule tööjõule ja suurematele-väiksematele annetustele. Kliinik funktsioneerib vabatahtlike toel/abil. Keegi ei pea kliinikule midagi maksma.Teenuseid osutatakse kliiniku liikmetele tasuta kuniks on vajadust ja annetusi.

Kliiniku moto on: «Keegi ei tohi olla ilma tervishoiuta». See ei täida lihtsalt soove vaid teenib vajadusi. Kõike seda pühendumuse & püsivuse kaasabil, kasutades kättesaadavaid vahendeid, võimaluse piires. See keskendub hädavajalikele ja pakilistele probleemidele ja hindamine toimub arstide kaasabil. Vajadused on seatud prioriteediks ja lahendused leitakse tähtsuse järjekorras.

Kliinik pakub tervishoidu kohaliku piirkonna inimestele. Patsiendilt eeldatakse tõendust, et isikul puudub tervisekindlustus – seda saab teha segretariaadi liikmete kaasabil. Vastavad meetmed on kasutusel, et abi saaksid tõesti need inimesed, kes seda vajavad ning et vähendada simulantide arvu, kes antud kliinikus järjekordset võimalust näevad.

Kliinik pakub põhilisi meditsiini teenuseid ja hambaravi, sotsiaalabi ning toetavat ravi (näiteks psühholoogiline abi). Kliinikusse tulevaid isikuid teenendakse koheselt vastavalt võimalustele, k.a vajalikud retseptiravimid kliinikui apteegi võimaluste piires. Veelkord üle korrates – kõik osutatavad teenused on tasuta.

Need, kes vajavad edasist hoolt ja meditsiinilist ülevaatust suunatakse (kliiniku arstide abi ja soovitustega) vastavate spetsialistide poole, kes kuuluvad Sotsiaalse Solidaarsuse Kliinikute Võrgustikku. Vastavad arstid panevad diagnoosi ja kirjutavad välja ravi või edasise ülevaatuse. Patsientide ravi ja hoolekande eesti vastutav Solidaarsuse kliinik, mis katab isiku meditsiinikulud, rahalised kulutused analüüsideks jne. või edasised plaanilised ravimeetmed, jällegi vastavalt kliiniku võimalustele. Üksiki võrgustikku kuuluv arst ei saa osutatud teenuste eest tasu, sõltumata isiku ülevaatuste arvust.

Kui patsient vajab erilist ülevaatust või kirurgilist ravi või muud keerulisemat ravi teeb kliinikui presonal kõik endast oleneva kontakteerudes kõigi avaliku ja erasektori tervishoiuasutustega jne., et leida parim võimalik lahendus vältides vähimaidgi kulutusi, mida patsient tegema peaks.

Kui keegi vajab ravimit?
Sotsiaalse Solidaarsuse Kliinik Kalamatas omab isiklikku apteeki, mida haldavad vabatahtlikud farmatseudid. Apteeki varustatakse meditsiinivahendite annetustega kodanike ja institutsioonide poolt. Juhul kui patsient vajab ülevaatuse järgselt ravimit, mis on saadaval kliinikui apteegis, siis on see automaatselt patsiendile TASUTA. Kui vajaminev ravim laos puudub püütakse leida võimalusi läbi teiste Sotsiaalse Solidaarsuse institutsioonide (nagu Punane Rist, Kalamata sotsiaal-apteek ja teised Kreeka Sotsiaal Kliinikud).

Mida eeldab kliinik inimestelt, kes abi vajavad?

  • Sa pead vajama arstiabi, kuid mud võimalused on limiteeritud. Me peame alati meeles pidama, et kui me kasutame mingisuguseid resursse taktitundetult, siis võtame me ära võimaluse inimestelt, kes on tõelises hädas ja vajavad meist rohkem abi.
  • Sa peaksid järgima kliiniku soovitatud ravikuuri ja kasutama saadud ravimeid. Ning lisaks järgima ka järelravi kui see on vajalik.
  • Kui sa leida, et kliinik on kasulik ja vajalik kogukonnale, siis palun jaga informatsiooni ka oma sõprade ja pere/sugulastega.
  • Kui võimalik oled oodatud aitama meie ühist eesmärki. Solidaarsus ei tähenda ainult «saamist» vaid ka «andmist». Ja me anname mida me saame. Isegi kui see tähendab kliinikui koristamist või parandustöödes abistamist jne., seega kõike, mis aitab kliinikul paremini toimida.
  • Retseptiravimid on rangelt personaalsed ja spetsiifiliselt patsiendi haigusloole vastavad. Patsiendil ei ole lubatud neid edasi anda teistele isikutele.

Kui palju osakondi on kliinikul?
Kliinik tagab patsientidele põhilise tervishoiu. 2012 aasta detsembri seisuga on kliiniku hoones tegutsemas järgnevad osakonnad: patoloogia osakond (sisehaigused), pediaatria osakond (laste), hambaravi osakond ja ultraheliuuringute osakond.

Kliiniku ajakava näeb allpool ja ka muudatused arstide graafikus. Ajakavu uudendatakse pidevalt vastavalt vajadustele ja arstide kättesaadavusele. Täiendav informatsioon on pidevalt tagatud kliiniku veebilehel või telefoninumbril (+30) 2721089840.

INFORMATSIOON:
Kalamata Solidaarsuse Kliiniku Sekretariaat on avatud:
Esmaspäevast Reedeni: hommikul 9.00-13.00
pärastlõunal: kliinilised operatsioonid
Aadress: Õenduse õppehoone (endise Kalamata üldhaigla vastas)
telefon: (+30) 2721089840
e-posti aadress: dikalkalamata@gmail.com
veebileht: https://dikalkal.wordpress.com

Rahaliste annetuste jaoks toome ära ka kliiniku arveldusarve
ALPHA BANK
505 00 2002 000416 EUR
IBAN:GR93 0140 5050 5050 0200 2000 416
BIC CRBAGRAA

Kliiniku ajakava

Patoloogia:
Esmaspäev, Kolmapäev, Reede : 9.30-13.00
Esmaspäev: 14.30 – 16.30
Teisipäev: 16.00-19.00
Kolmapäev: 17.00 – 21.00

Pediaatria:
Kolmapäev: 17.00-19.00
Reede: 8.30 – 10.30

Ultraheliuuringud: peale arsti vastuvõttu

Hambaravi:
Esmaspäev: 15.00 – 17.00 / 17.00 -19.00 (ainult lastele)
Teisipäev: 18.00-20.30
Kolmapäev: 17.00 – 19.00

Muud spetsiifilisemad soovid:
Et pääseda spetsiifilisema arsti vastuvõtule on vajalik tulla kliiniku arsti vastuvõtule, kes teeb esialgse ülevaatuse, seetõttu on vajalik esmalt tulla kliinikusse.

Advertisements